dla milusińskich

piątek, 12 października 2012

Miły koniec tygodnia:)



O... jak ja lubię takie dni jak dzisiaj - koniec tygodnia, koniec pracy i na dodatek pełna skrzynka miłych niespodzianek:)



W skrzynce znalazłam miłe zapachy (bardziej dla mężczyzny - ale też się przydadzą:) ) - z firmy Lacoste, których próbki zmawiałam kilka dni temu: 


...dotarł też katalog 3 SUISSES, zamówiony na http://www.3suisses.pl/pl/component/option,com_catalog/Itemid,276.html (już upatrzyłam sobie przytulną pościel:) - a dodatkowo przy zamówieniu można otrzymać gratis w postaci trenczu:).


Otrzymałam też  katalog EX ORIENTE LUX:
(który cały czas można zamawiać: http://www.exorientelux.pl/katalog-2012),


W katalogu znajdziecie oferty wycieczek tematycznych do Azji, a także do Moskwy i Petersburga. Cóż, mając pewne porównanie, dochodzę do wniosku, że te oferty są rzeczywiście luksusowe i dosyć dużo kosztują...

A skoro nie wyjeżdżamy do Azji (przynajmniej nie teraz:)), to może w Polskę ruszymy?


Przyda się na pewno samochodowa mapa Polski, którą dzisiaj również otrzymałam. Bardzo dokładna (mam taką swoją ulubioną wioseczkę i zawsze sprawdzam, czy jest na mapie, jeśli jest - to znak, że mapa jest dokładna:) - na tej jest:).

A na koniec jeszcze link, gdzie już od 2 zł można zamówić próbki różnych perfum - te są, niestety, płatne, ale...

1 komentarz: