dla milusińskich

środa, 23 marca 2016

Pyszne Monte w nowej odsłonie - cz. II


Kilka tygodni temu pisałam o nowej kampanii Monte z dodatkami


        Mieliśmy okazję testować osiem wariantów deserków Monte z różnymi dodatkami:
- Monte Cherry
- Monte Cookies
- Monte Crunchy
- Monte Choco Balls
- Monte Cappucino Balls
- Monte Cacao Coockies
- Monte Choco Flakes
- Monte Waffle Stick
s





              Desery są wygodne w użyciu - można zapakować dziecku do szkoły, wrzucić do torebki do pracy czy wziąć na przekąskę w czasie podróży.



Podział na dwie komory, które zawierają odpowiednio:
1. mleczny krem
2. suchy (z wyjątkiem wkładu wiśniowego) dodatek
sprawia, że dodatki są pyszne i chrupiące - nie rozmiękają za szybko, a to, że są osobno pakowane powoduje, iż możemy dodawać po trochę i cały czas mieć chrupiące ciasteczka, kuleczki czy wafelki.


                 Moje ulubione nr 1: Monte Cappuccino-Balls - ze względu na smak (kocham kawę i dodatek o takim smaku jest dla mnie super!)








                                       

                                       



Moje ulubione nr 2: Monte Cherry
                Tutaj zdecydował owocowy smak i to, że w takim wydaniu jogurt jest najmniej słodki.



          Przy okazji ,,słodkości" - tutaj należy wspomnieć o minusie (oczywiście tylko  w moim odczuciu) - wg mnie desery mleczne Monte z dodatkami mogłyby być odrobinę mniej słodkie. Nie każdy lubi się zasładzać i nie każdy może, a są i tacy, którzy nie powinni :).



Testowanie dobiega końca.
,,Wspomogli" mnie znajomi, rodzina (ta najbliższa i trochę dalsza), czytelnicy bloga, którzy dzielili się swoimi wrażeniami...
Była to dla mnie jedna z lepszych kampanii, gdyż produkt posmakował większości testujących, opakowań miałam prawie 40, więc mogłam zdobyć całą rzeszę testerów, a to już jest przyjemne.
Zapraszam do dzielenia się Waszymi wrażeniami dotyczącymi Monte z dodatkami!
                      

3 komentarze:

  1. Ja kolejny raz zostałam ambasadorką z firmy TRND ( poprzednio to była karma dla psów Purina Pro Plan ), tym razem do testów były pyszne desery Monte z dodatkami w 8 różnych smakach ; udało mi sie zakupić 43 sztuki deserków ( do wykorzystania była pula 80 zł ) ; gorąco polecam zarówno dla dzieci jak i dorosłych, przepyszna kampania ;deserki rozeszły się błyskawicznie , maluchom najbardziej do gustu przypadły Monte Waffle Sticks i Monte Cacao Cookies a dorosłym Monte Cappuccino Balls i Monte Cherry #momentzmonte #TRND

    OdpowiedzUsuń
  2. #momentzmonte #TRND
    Mnie też udało się kupić około 40 deserków (ceny były naprawdę o dużej rozpiętości - od 2,19 zł do 2,98 zł (tych tańszych nie było wszystkich smaków)), to jest super, gdy można poczęstować więcej osób, bo można zebrać więcej opinii, podzielić się różnymi smakami - dzieci miały łyżeczki i każde próbowało wszystkich smaków :). Świetna kampania: słodkie desery, uśmiechy na ustach testujących i widok zadowolonych buziek najmłodszych testerów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Deserki są wyśmienite! Naprawdę jesteśmy bardzo zadowoleni z odkrycia wspaniałych 8 wariantów smakowych - każdy znalazł coś dla siebie :-) Polecam wszystkim, bo naprawdę fajna przekąska:-) Monte zawsze zaskakuje czymś wyśmienitym :-)

    OdpowiedzUsuń