dla milusińskich

poniedziałek, 7 marca 2016

Pachnące testowanie z płynem Lenor i kapsułkami Ariel

           
Czy są tutaj testerzy ARIELA i LENORA?
           Pachnąca paczka dotarła do nas tym razem z TRND.
I to nie ja, ale mój mąż został wybrany do testu.
Oczywiście wszystko testujemy rodzinnie, więc i tym razem wspólnie będziemy dzielić się wrażeniami, a przede wszystkim efektami.
             Zawartość rzeczywście bardzo imponująca:
                

 Pakiet ambasadorski zawiera:
- pełnowymiarowe opakowanie kapsułek do prania ARIEL (15 szt.)
- pełnowymiarowe opakowanie płynu do płukania LENOR PARFUMELLE (1,2 l.) Gold Orchid
- 20 szt. saszetek kapsułek do prania ARIEL dla znajomych (każda saszetka zawiera 3 kapsułki)
- 20 szt. saszetek z płynem do płukania LENOR PARFUMELLE (50 ml. każdy)



                             Zabieramy się do testowania!
                                        Wrażenia wkrótce!






10 komentarzy:

  1. Super przesyłka! Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę byłam zaskoczona (a mój mąż chyba jeszcze bardziej :)), że takie mało męskie testowanie mu wypadło, ale rzeczywiście kampania jest super :)!

      Usuń
  2. dziękuję, to był wspaniały prezent :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kampania:-) miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapsułki świetne, a płyn ju z skradł moje serce. Zapach jest niesamowity i trwały.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaaaaa testuje :D
    Sama miałam problem z ujęciem wszystkiego na zdjeciu :P
    Zawartość pudełka naprawdę imponująca.
    Kapsułki w rodzinie spisują się bardzo dobrze. Lenor płyn do płukania tkanin to super sprawa dla tych co lubią łądnie pachnieć naturalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa witam :) Ja również testuje :) byłam strasznie zaskoczona i zadowolona tak wielkim pakietem i ilością do rozdania :) świetne zapachy obu produktów, a płyn- genialny!:) polecam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne połączenie, idealne, niezastąpiony duet każdej pani domu .. nawetpana domu! Odkad mam ten duet w domu mój mąż pokochał robienie prania :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ariel 3in1 Pods to alternatywa dla zwykłego proszku. Niewielki plastikowy pojemnik zajmuje zdecydowanie mniej miejsca niż proszek. Jest praktyczny i estetyczny. Kapsułki są przeznaczone zarówno do białych jak i kolorowych tkanin. Są wygodne w użyciu- wystarczy wrzucić kapsułkę do pralki, włączyć program i gotowe. Nie trzeba nic dozować ani odmierzać. Podajnik pozostaje czysty. Kapsułki całkowicie rozpuszczają się w wodzie, nie pozostawiają żadnych śladów. Pranie jest czyste i świetnie pachnie. Ariel bardzo dobrze radzi sobie z plamami. Polecam :)

    Lenor Gold Orchid jest moim faworytem wśród płynów do płukania tkanin. Płyn pozostawia przyjemny i świeży zapach. Ubrania są miękkie, dobrze się prasują i nie elektryzują się. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń