dla milusińskich

piątek, 23 listopada 2012

Pora coś wygrać!

            Można siedzieć, czekać na nie wiadomo co i narzekać: ,,Ja to nigdy nic nie wygrałam, mnie to się nic nie udaje, nie będę próbować, bo i tak nic z tego nie wyjdzie"... Taka osoba, zapytana, ile razy w coś grała lub brała udział w jakimś konkursie najprawdopodobniej odpowie, że nigdy...
            A może pora to zmienić?
Na początek spory wybór konkursów dla wszystkich:

http://www.rossnet.pl/konkursy.aspx

Można tutaj wygrać zestawy kosmetyków, książki, biżuterię, iPada, zestaw do fondue i wiele innych ciekawych nagród.

Ważne jest też to, że konkursy są różnorodne, dotyczą wielu 

tematów i większości przypadków potrzebna jest tylko 

kreatywność, pomysłowość i fantazja.

A więc... konkursy czas zacząć!

3 komentarze:

  1. witam :-)

    zabawne jakiś czas temu napisałam podobnego posta :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie wszystkie osoby, które biorą udział w testach, w konkursach i w różnych tego typu akcjach często spotykają takie, które tylko narzekają, że nigdy nic nie wygrały, a nie próbują nic zrobić, nie wezmą udziału w konkursie... A to jest nawet czasami trochę denerwujące, bo ostatnio udało mi się zdobyć bardzo wartościową nagrodę, od razu komentarze: ,,Ty to masz szczęście", ale nikt nie zwrócił uwagę, że prawie miesiąc przygotowywałam pracę do tego konkursu...
    Dlatego - zachęcam:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. ... nie ściągałam :) - przed chwila pierwszy raz zajrzałam na Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń