dla milusińskich

wtorek, 12 lutego 2013

Prezenty od Yves Rocher

,,Jestem kobietąąąąąąąąą..." - pewnie tak powinnam sobie śpiewać po otrzymaniu miłej przesyłki z  Yves Rocher.
Od kilku lat korzystam z kosmetyków tej francuskiej firmy.
Mam swoje ulubione, ale sprawdzam też działanie nowości, poznaję nowe zapachy, czytam o działaniach firmy.
Jak co roku, tak i teraz otrzymałam specjalną ofertę z okazji Dnia Kobiet:


              Przy zamówieniu powyżej 49 złotych mogłam w prezencie otrzymać swój ulubiony zapach.
Złożyłam zamówienie  i z ogromną niecierpliwością wyglądałam kuriera. Wprawdzie do naszego, babskiego święta jeszcze daleko, ale dlaczego nie zrobić sobie przyjemności wcześniej?
             I doczekałam się:



Co zawierała moja paczka?
Same wspaniałości:


Szampony, krem oraz żele pod prysznic zamówiłam za odpłatnością, natomiast pozostałe rzeczy dostałam w prezencie:



Były to:
- woda perfumowana Evidence 100 ml o wartości katalogowej 199 zł
- próbka maseczki regenerującej do włosów


- Zielona Księga Urody
- Magazyn Urody Yves Rocher

Dodatkowo, otrzymałam kolejną propozycję - tym razem urodzinową. Podobnie jak w przypadku ofert z okazji Dnia Kobiet - trzeba złożyć zamówienie o wartości co najmniej 49 zł, a później wybrać prezent dla siebie.



 Może ktoś stwierdzi, że to ,,naciąganie" - trzeba robić kolejne zamówienia, ale każda oferta jest ważna trzy miesiące, a ja i tak częściej zamawiam:).
Jeżeli chcecie zapoznać się z ofertą Yves Rocher, znaleźć coś dla siebie, zajrzyjcie na ich stronę:
http://www.yves-rocher.com.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz