dla milusińskich

wtorek, 26 sierpnia 2014

Francuski powiew luksusu


Wspominałam już, iż otrzymałam darmową próbkę zapachu z firmy YODEYMA. 




Sami decydujecie, jaki zapach Was najbardziej interesuje, ewentualnie jaki podobny Wam odpowiada.



Panie mogą wybierać spośród   85 (!!!) zapachów, a Panowie spośród 37.





W ulotce znajduje się informacja, do jakiego znanego zapachu jest zbliżony (podobny) wybrany przez nas:




Ja zdecydowałam się na:

Oczywiście każdy zapach jest opisany i przybliżony, więc można przeczytać, zapoznać się i znaleźć coś dla siebie.
Wybrałam akurat ten, bo jest bardzo podobny do wody Davidoff Cool Water, którą uwielbiam.
Zapach jest delikatny, uwalnia się powoli i cały dzień jest odczuwalny.
Na pewno nie podrażnia skóry i może być używany nawet przez osoby wrażliwe.





Macie ochotę na przygodę z nowym lub znanym zapachem?
Zamówcie próbki!
Można to zrobić (BEZPŁATNIE) tutaj: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz