dla milusińskich

poniedziałek, 14 lipca 2014

Powiew lata z Le Petit Marseiliais

            Z ogromną niecierpliwością czekałam na przesyłkę...
Aż w końcu dotarła:)!
                      Pięknie zapakowane kosmetyki:

                                     



Kampanię Le Petit Marseiliais uważam za rozpoczętą!


Jak już wcześniej pisałam (Le Petit Marseiliais), zostałam Ambasadorką:


Wszystko to dzięki rekomenduj.to


Piękna paczka zawierała zestaw do testowania dla mnie (dwa pełnowymiarowe produkty):

Mleczko nawilżające


Kremowy żel pod prysznic

 oraz zestaw próbek dla moich znajomych:


Próbki tych samych produktów, które otrzymałam ja, czyli:


mleczko nawilżające


kremowy żel pod prysznic - kwiat pomarańczy

Jak widać, zestaw wzbudził zainteresowanie moich małych pomocniczek:



Teraz pora do rozpoczęcia niezwykłej przygody z przepięknie pachnącymi kosmetykami Le Petit Marseiliais :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz