dla milusińskich

wtorek, 23 września 2014

Zapowiedź pachnącego prania - kapsułki VIZIR


Wakacje minęły, wraz z nimi ostatnie kampanie, w których brałam udział i z tęsknotą oczekiwałam następnych.



               Doczekałam się i dzisiaj odebrałam od pana kuriera                                     przesyłkę z EverydayMe.




       Rozpoczęła się akcja testowania kapsułek Vizir, która jest pierwszą prowadzoną wśród Grona Ambasadorów.


Paczka, którą otrzymałam, skrywała w sobie duże opakowanie kapsułek Vizir (15 szt.) dla mnie i 15 małych pudełeczek oraz ulotek dla znajomych:







Dla znajomych ładnie zapakowana kapsułka Vizir oraz ulotka:


Kapsułki gotowe do praniania, czyli pora zacząć testowanie!



O wrażeniach  i efektach napisze wkrótce!

6 komentarzy:

  1. też bym chciała prać z Vizirem w kapsułkach :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Różo, jutro podrzucę do biblioteki, do pani Lidki - zostawię opakowanie z kapsułką i ulotkę :) - przyjemnego testowania :)

      Usuń
  2. też dostałam się do kampani i już pierwsze pranie wisi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jutro przetestuję :). Używam Vizira, ale w proszku, z kapsułek jeszcze nie korzystałam...
      A jak się udało prani? Zadowolona?

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Na pewno uda się przy jakiejś następnej kampanii! w trnd też się nie załapałam, ale tu się udało!

      Usuń