dla milusińskich

wtorek, 25 czerwca 2013

Nagroda konkursowa ,,Literki żelki"

Czekałam, czekałam i w końcu jest!




Nagroda wygrana w konkursie ,,Literki żelki"
W styczniu (!!!!) brałam udział w konkursie, w lutym był kolejny etap i udało się zdobyć nagrodę (pisałam już o tym tutaj:
http://testoprobki.blogspot.com/2013/01/konkurs-literki-zelki.html ).
Z różnych powodów (zdarzyło się nawet, że napisałam do organizatora) e docierały, ale w końcu...
Dotarły!



Dzięki czemu cieszymy się z książeczki pt ,,Księga poematów od naszych laureatów", w której umieszczono wszystkie






wierszyki biorące udział w konkursie (zakwalifikowane do II etapu).



W paczuszce znalazły się także trzy opakowania Vibovitu w saszetkach...



...i dwie ,,piłeczki" z żelkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz