dla milusińskich

wtorek, 11 czerwca 2013

Żeby wygrać, trzeba grać!

          Niejednokrotnie namawiałam Was na blogu do brania udziału w różnych konkursach.
           Najczęściej wybieram konkursy, które nie wymagają żadnych nakładów finansowych (omijam wszelkie SMS-owe itp.), ale od uczestników wymagana jest jedynie kreatywność i pomysłowość.
            Żeby nie być gołosłownym - sama też chętnie biorę udział w różnych akcjach, które oczywiście ,,podchodzą"  mi w jakikolwiek sposób.
             Pochwalę sie, co ostatnio wygrałam.
Niedawno były Targi Turystyki ,,W stronę słońca" w Opolu (http://www.profil.pl/13-targi-turystyki-opole-2013/). Targom towarzyszyło mnóstwo konkursów. Wzięłam udział w jednym z nich, odpowiedziałam na jedno pytanie i ... udało się! Wygrałam zaproszenie  na wycieczkę kolejką wąskotorową w Rudach.





Kolejną imprezą, której towarzyszył konkurs, była akcja ,,Opole zna angielski" (http://www.opole.znaangielski.pl/).
Zarejestrowani uczestnicy testu mogli brać udział w konkursie, w którym można było zdobyć 50 nagród, w tym tygodniowy kurs języka angielskiego w Anglii. Wprawdzie do Wielkiej Brytanii nie pojadę, ale zajęłam 12. miejsce i otrzymałam książkę oraz podwójne zaproszenie na kolację w jednej z opolskich restauracji.



Warto? 
Oczywiście!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog, naprawdę bardzo mi sie podoba:)))
    Zapraszam do mnie: http://wjakwenia.blogspot.com/
    Tez zaczęłam nawiązywać współprace z firmami, zbieram próbki i recenzuje je:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:). Postaram się zajrzeć do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń