dla milusińskich

poniedziałek, 20 października 2014

Testowy październik



      Wprawdzie październik dobiega końca, ale można uznać to za testy październikowe.
       Od kilku tygodni testuje kapsułki piorące VIZIR, które otrzymałam jako członek Grona Ambasadorów na portalu EverydayMe:

                       Kapsułki piorące Vizir


Mój mąż został ambasadorem marki blend-a-med:

                           blend-a-med



Kilka dni temu otrzymałam informację z TestMeToo,
że będę testowała żel piorący Vizir:
 TestMeToo - dołącz do nas


        A dzisiaj, na dobry początek tygodnia, otrzymałam informację o kolejnym teście w Ambasadzie Trendów:
             
                     

        Zapowiada się ciężki, pracowity, ale też miły i pełen nowych doświadczeń czas :)!
Wkrótce podzielę się wrażeniami i recenzjami!
Zapraszam juz teraz :)!

3 komentarze:

  1. Dzięki :). Pasta i kapsułki już są, na resztę czekam. Jeszcze dostałam żel do mycia twarzy (pełnowymiarowy produkt) z Dermedic - cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, ciekawie tutaj i testowo :) :)

    OdpowiedzUsuń