dla milusińskich

czwartek, 23 października 2014

Sznaps z pudełka...

          Niedawno na portalu Ambasada Trendów wypełniałam ankietę  o tajemniczo brzmiącej informacji ,,dla dorosłych użytkowników"...
          Wkrótce otrzymałam informację, iż będę testować produkt zupełnie mi  nieznany, o którym nawet nie słyszałam, a mianowicie...
                             
                                         SZNAPS 



               Otrzymałam paczkę lidera opinii, a w niej...



        Zestaw do testowania, czyli coś dla mnie i coś do rozdania dla znajomych i nieznajomych przyszłych testerów :)



Weekend się zbliża, będziemy testować, a potem... opiszę, cóż to za nowość!



1 komentarz:

  1. dodałam do obserwowanych i zapraszam również do siebie: http://testujeirecenzuje.blogspot.com/
    Dopiero startuję z blogiem:)

    OdpowiedzUsuń