dla milusińskich

środa, 29 kwietnia 2015

Powitanie w gronie ambasadorów Le Petit Marseillais

         Czekałam, czekałam i w końcu jest!
Co takiego? Pierwsza przesyłka z Le Petit Marseillais!
Eleganckie pudełko...

                          
 ...ze specjalnym znaczkiem:



                                            A w nim...


                  Pięknie zapakowane kosmetyki i list powitalny:


            Przyznaję, mam fioła na punkcie ładnych, subtelnych ozdób, a w przypadku pudełka z Le Petit Marseillais nie tylko zachwyca zawartością, ale także elegancją i subtelnym urokiem:



     Znalazłam tutaj nie tylko kosmetyki dla siebie, ale przede wszystkim mnóstwo próbek dla moich znajomych.




     Na pewno dużą pomocą będzie dla mnie ,,Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais, w którym już znalazłam informacje o:


                              - tradycji


                           - regionie



               - kosmetykach




          A co dla mnie? Powiem Wam, gdy odgadnę :)!


             Już teraz zapraszam na wrażenia, recenzję i przeżycia z Le Petit Marseillais!

Świetnie być Ambasadorką Le Petit Marseillais!!!


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :), chyba cały czas jest możliwość zarejestrowania się :)

      Usuń
  2. U mnie też paczuszka :D Cieszyłam się jak głupia :D No i tyle tych próbeczek nam dali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbki są świetne, zwłaszcza w takich ilościach :). Dużo łatwiej rozmawiać, gdy można komuś wręczyć próbeczkę :)

      Usuń