dla milusińskich

wtorek, 28 kwietnia 2015

Testowanie, testowanie...

           Pogoda fatalna, nic się nie chce, ale...
Testowanie zawsze pobudza do życia!
Gotowe? Gotowi? (bo i dla Panów coś się znalazło)
Do testów start!
Na początek propozycja wizaz.pl



Panowie testują, a Panie relacjonują! Do testowania golarka Braun Series 7 z trybem turbo... Niezły sprzęt, warto powalczyć!
Szczegóły i możliwość zgłoszenia tutaj:  test golarki Braun
 

     I jeszcze coś niezwykle interesującego, delikatnego i pachnącego... Coś dla Pań lubiących odrobinę luksusu w codziennej bieganinie... Jak sobie umilić życie?

Zostać Ambasadorką 
Le Petit Marseillais













 

         Niedawno się zarejestrowałam na portalu ambasadorka Le Petit Marsellais, a już otrzymałam  informację, iż pierwsze pudełko z pachnącą zawartością wyruszyło do mnie!!! Będę testować, zachęcam także Was!!!

       Natomiast portal ofeminin.pl zachęca, aby wziąć udział w teście lakieru do paznokci lub kremu Vichy. 



Możecie zgłosić się tutaj: test ofeminin

I jeszcze propozycja marki BIODERMA, która oferuje do testowania
900 sztuk Atoderm Intensive 75 ml oraz 100 sztuk Atoderm Préventive 100 ml

 
A w drugim etapie można wygrać jeden z zestawów:
test BIODERMA - to tutaj możecie powalczyć o produkty do testowania, a potem o zestawy nagrodowe!
Chyba już na dzisiaj tyle... Ale gdy coś jeszcze znajdę - dam Wam znać!!!

1 komentarz:

  1. Też zostałam ambasadorką ;)
    W kilku konkursach też wziełam udział, zobaczymy... ;)

    OdpowiedzUsuń