dla milusińskich

sobota, 14 listopada 2015

Serowa przekąska w kieszeni


    Już ponad miesiąc testujemy nowe smaki serowych przysmaków Cheese Snack. Pisałam, gdy otrzymaliśmy paczkę.




         Przesyłka zawierała przekąski  Cheese Snack w dwóch smakach: oryginalnej i keczupowej.
 


          Szczerze mówiąc pierwsza próba nieco mnie zaskoczyła, gdyż spodziewałam się chyba zwykłego sera żółtego, a tymczasem... okazało się, że to mozarella!
 

Składniki przekąski serowej Cheese Snack w wersji oryginalnej to: mleko, sól, podpuszczka, regulator kwasowości: kwas cytrynowy.

Składniki  przekąski serowej Cheese Snack ketchup to: mleko, koncentrat pomidorowy, sól, ocet, cukier, przyprawy, podpuszczka, regulator kwasowości: kwas cytrynowy, aromat naturalny.

               Oczywiście sprawdzenie składu było jedną z pierwszych czynności, jakie wykonałam po odmrożeniu przesyłki.
Z chęcią sięgnęłam zarówno po tradycyjny, jak i keczupowy smak. Zdecydowanie lepiej smakowały mi te bez dodatków smakowych, zresztą pozostałym domownikom też. 
                Przekąski są wygodne, pojedynczo pakowane, świetnie nadają się na wycieczkę czy na przegryzkę do szkoły.

2 komentarze:

  1. Pyszne są te serowe przekąski. My uwielbiamy dwa warianty smakowe - original lepsze są z rana, a ketchupowe bardziej nam smakują wieczorem! Super pomysł na coś do przegryzienia nie tylko dla dzieci, dorośli również je uwielbiają :-)
    wowela

    OdpowiedzUsuń
  2. I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Kolorowe opakowanie z tygryskiem również ma znaczenie że przekąska chętnie jest zjadana przez dzieci. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
    Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack. Można śmiało podawać bez ograniczeń dzieciakom, a i dorosły z chęcią po nie sięga.
    #‎CheeseSnack‬ ‪#‎TRND‬‬‬

    OdpowiedzUsuń