dla milusińskich

czwartek, 12 listopada 2015

Zimowe konkursy czas zacząć...

       Niektórzy stwierdzą, że chyba zwariowałam, ale ja najzwyczajniej na świecie tęsknię za zimą...
Dlatego z taka radością odkryłam dzisiaj pierwszy zimowy konkurs:
 


Baw się kawą Jacobs! Zaprojektuj swój kubek i walcz o nagrody. Co tydzień ponad 500 nagród do wygrania!
Swoje projekty możecie tworzyć i zgłaszać tutaj: konkurs Jacobs

      A gdy już zdobędziecie nagrody dla siebie, może warto powalczyć o coś dla pociech? Można wygrać kamery, laptopa lub zestaw: poduszka+ kołdra.
  Mailing-ibuvit-2-05-11.jpg 
Szczegóły i formularz zgłoszenia znajdziecie tutaj: konkurs Ibuvit

A może szaleństwo w Paryżu?

 
 
Jury wybierze najciekawsze zgłoszenie, a jego autorka już w marcu zasiądzie na pokazach mody podczas Fashion Week w Paryżu! Kolejne 4 osoby, które podbiją serca Jury, zdobędą komplet produktów do stylizacji włosów z najnowszej serii PROtect.
Ale to jeszcze nie wszystko! 15 osób, których zgłoszenia zdobędą najwięcej głosów internautów, wygrają kultowe torebki ulubionej projektantki gwiazd - Sabriny Pilewicz.
Dodatkowo każdy uczestnik konkursu otrzyma NAGRODĘ GWARANTOWANĄ – praktyczny ręcznik-turban do włosów!
Daj sobie szansę na wyjazd marzeń!
Konkurs trwa do 31 grudnia 2015r.
Regulamin konkursu, szczegóły oraz zgłoszenie znajdziecie tutaj: konkurs

 

2 komentarze:

  1. Sama poluję na kubeczki z Jacobsa :) Już kilka razy wysyłałam zgłoszenie, ale jeszcze nie zdobyłam uznania jury... Może tym razem się uda?

    OdpowiedzUsuń