dla milusińskich

sobota, 19 grudnia 2015

Pierniczki świąteczne z Kasią

      Pora przedświątecznych przygotowań to czas, gdy można sięgnąć po stare, sprawdzone przepisy i składniki, ale także wypróbować nowości.
      Dzięki portalowi Talk Marketing miałam okazję przetestować nowy rodzaj margaryny Kasia.



 Świetnie się sprawdziła w przygotowaniu pierniczków.




            Pierniki, które przygotowałam, są naprawdę łatwe do  zrobienia i, co najważniejsze, zawsze się udają.


PIERNICZKI KASI

120 g margaryny Kasia
200 g miodu
200 g cukru pudru
500 g mąki pszennej
1 jajko
1 łyżeczka proszku do pieczenia lub sody oczyszczonej
2 łyżki stołowe przyprawy do piernika




WYKONANIE:

Mąkę wymieszać z sodą, zrobić wgłębienie, wlać miód, dodać przyprawy, cukier, masło i jajko. 
Wyrobić ciasto. Dla łatwiejszego wałkowania można je schłodzić.
Piec w temp. ok. 180-190 st. C.



               Margaryna Kasi ma maślany smak, świetnie zastępuje masło i efekt końcowy jest bardzo zadowalający.



Margarynę Kasia można również wykorzystać do przygotowania polewy czekoladowej:
50 g czekolady mlecznej
50 g czekolady gorzkiej
50 g margaryny Kasia
Wszystko razem stopić, delikatnie wymieszać i gotowe!





2 komentarze:

  1. Dziś rownież piekłam takie pierniczki :D Smacznego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Ja w tym roku też już upiekłam pierniczki z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń