dla milusińskich

sobota, 8 września 2012

Masło Shea


Kilka miesięcy temu dostałam próbkę Masła Shea z firmy    Archipelag Piękna  .
Niestety, pierwszy kontakt z produktem nie doszedł do skutku, bo przesyłkę w drodze chyba walec przejechał... Dotarła zgnieciona, nie nadawała sie do użytku.
Na szczęście dostałam kolejną szansę.
Dotarła próbka Masła Shea.



Jak podaje nam dystrybutor -  Archipelag Piękna  :
Masło Shea (zwane również Karite), jest pozyskiwane z owoców drzewa shea, rosnącego na terenie Zachodniej Afryki na otwartych przestrzeniach sawanny. Ze względu na fakt, że drzewo shea owocuje dopiero po 30-40 latach, plantacje tych drzew są rzadko spotykane. Dzięki temu masło shea pochodzi przede wszystkim z dziko rosnących roślin.
Masło shea zwane również „złotem Afryki” wykazuje wspaniałe działanie pielęgnacyjne, natłuszczające i nawilżające. Dzięki niemu skóra jest gładka i miękka. Substancje zawarte w maśle karite przyspiesza gojenie się ran, podrażnień i stanów zapalnych poparzeń słonecznych. Jest naturalnym filtrem UV, lecz o niskim współczynniku ok. 2-3. Nie alergizuje, może być stosowany na wszystkie partie skóry nawet te najbardziej wrażliwe.

Właściwości i zastosowanie:
  • bogactwo witamin A,E i F chroni przed wolnymi rodnikami
  • zapobiega powstawaniu zmarszczek
  • nawilża suchą i szorstka skórę
  • pomaga w leczeniu łuszczycy, egzemy i zapaleń skóry
  • pomaga zwalczać blizny i rozstępy
  • wspaniale nawilża zniszczone, suche włosy i skórę głowy
  • posiada naturalny filtr słoneczny
  • do zabiegów w salonach kosmetycznych i salonach masażu
  • może być używane na twarzy oraz w tak delikatnych częściach twarzy jak skóra pod oczami



Jak zapewne zauważyliście, próbka nie jest porażająco duża, ale naprawdę jest niezwykle wydajna!!!
I miałam okazję - dosłownie na własnej skórze - przekonać się, że produkt działa tak, jak zostało to przedstawione w ofercie.
Po wakacjach w dosyć gorącym klimacie miałam problem ze skórą - po użyciu Masła Shea skóra dosyć ładnie wyglądała, nic mnie nie swędziało, nie przeszkadzał mi zapach, bo jest to produkt bezzapachowy. 
Także córka, która praktycznie przez dwa tygodnie nie wychodziła z mocno zasolonego morza, zaczęła nam się ,,sypać" - nie pomogły kremy z baaardzo mocnymi filtrami.
 Z dzieckiem zawsze postępuje sie ostrożniej niż z sobą i naprawdę już nie miałam pomysłu, co zrobić, żeby nie wyglądała, jakby wyszła ze sterty mąki i na czubku głowy nie sterczały jej strzępki schodzącej skórki...
Po wcześniejszej konsultacji z naszą panią pediatrą spróbowałam delikatnego Masła Shea i... pomogło!!!!
Delikatna skórka ,,przylgnęła", zaczęła ładnie się regenerować, a co najważniejsze - produkt nie wywołał żadnej alergii, żadnego uczulenia czy wysypki!!!
Delikatna - już natłuszczona - skóra wróciła do normy, a na główce nie ma śladów ani płatków schodzącej skóry, ani tez przetłuszczenia - włosy wyglądają normalnie - może też się regenerowały przy okazji:)?

Postanowiłam kupić już pełnowartościowy produkt - doskonale ,,ratuje" spierzchnięte usta, brzydko wyglądające, przesuszone łokcie i zniszczone pięty.
Dla mnie też ważne jest to, że nie ma prawie żadnego zapachu - czasem zapachy mnie ,,odrzucają".

Mimo ze cena może  wydawać się wysoka (19,99 zł za 100g) - biorąc pod uwagę wydajność i efekty - warto.

Na stronie firmy   Archipelag Piękna   można znaleźć jeszcze wiele innych ciekawych, naturalnych kosmetyków, a także kawę i herbatę - znajdziecie tu tez ciekawe propozycje na prezenty dla bliskich!


Archipelag Piękna



1 komentarz:

  1. Masło shea jest super, u mnie powolutku zmniejsza przebarwienia, co mnie delikatnie zaskoczyło.

    OdpowiedzUsuń