dla milusińskich

niedziela, 2 września 2012

TENA

Wzięłam udział w ankiecie dotyczącej ,,problemów kobiecych" i otrzymałam ,,zestaw podziękowalny":), w skład którego wchodzi:
- płyta zawierająca program ćwiczeń Corewellness;
- krem Nivea;
- próbki żelu i szamponu do włosów;
- próbkę balsamu do ciała;
- próbki wkładek i podpasek.



Chętne Panie, które chciałyby otrzymać darmowe próbki produktów dla siebie lub swoich bliskich i znajomych, mogą to zrobić korzystając ze strony internetowej:
www.TENA.pl
lub dzwoniąc pod bezpłatny numer infolinii: 800606668.
Natomiast, jeżeli ktoś jest zainteresowany otrzymaniem darmowej płyty z ćwiczeniami lub chce bezpłatnie dołączyć do programu, może znaleźć więcej informacji tutaj:
http://www.corewellness.pl/technika-pelvicore/order-free-dvd/

3 komentarze:

  1. Naczy gdzie jest ta ankieta żeby otrzymać ta paczkę . Będę wdzięczna za link ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wypełniałam ankietę dla firmy CEM z Krakowa, ale w tym zestawie dostałam też ulotkę, gdzie było napisane, że właśnie na stronie www.tena.pl można zamówić bezpłatne próbki. A na stronie http://www.corewellness.pl/technika-pelvicore/order-free-dvd/ można zamówić płytę.

    OdpowiedzUsuń