dla milusińskich

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Podsumowanie kampanii Tesco

           W maju ruszyła kampania Talk Marketing i Tesco, w której mieliśmy okazję poznać wiele produktów własnych właśnie z Tesco Co to było, już pisałam: Tesco
Pewne problemy pojawiły się przy odbieraniu produktów ze sklepów  Tesco I, ale ostatecznie udało się zdobyć większość:
                     






            Po odebraniu wszystkich produktów w kampanii Tesco (nie udało się zdobyć jabłek i ciągle brakowało bułek) przygotowałam małą imprezką dla bliskich i znajomych. Przygotowałam sałatkę z avocado,
              



                           rurki  z mleczną czekoladą, 

                                      


a także ,,ugrilowałam" kiełbaski i postawiłam musztardę francuską. 
     
                       


         Najwięcej emocji wzbudziła... musztarda, gdyż zawierała całe ziarenka, każdy chciał najpierw spróbować właśnie musztardy. Wszystkim opowiadałam o kampanii Talk Marketing i Tesco, z zainteresowaniem słuchali. Wspólnie przekonaliśmy się, że ,,tescowe" produkty też są pyszne!

 Mnie najbardziej przypadły do gustu:

Smoothie sok mango i marakuja
Rurki waflowe z mleczną czekoladą,
Migdały w czekoladzie. 

Polecam zwłaszcza sok! Jest przepyszny!

     Udział w kampanii dał mi okazje poznania produktów własnych i chyba przekonać się, że Tesco ma naprawdę dobre produkty.

Największy minus - niestety, beznadziejna obsługa w niektórych sklepach...


1 komentarz: