dla milusińskich

piątek, 26 sierpnia 2016

Ambasadorka Le Petit Marseillais



          Pewien czas temu mogłam zostać Ambasadorką Le Petit Marseillais i testować pachnące latem i Prowansją kosmetyki, o czym już pisałam Ambasadorka LPM.
           Jeszcze raz  uśmiechnęło się do mnie szczęście
 i znalazłam się w szacownym gronie po raz kolejny.



         Dotarła do mnie elegancko zapakowana paczka z fioletowym logo Le Petit Marseillais (wiem, zdjęcie tego nie oddaje, ale aparat pokazuje ,,error" i ,,nie widzi" fioletu...).
A w środku...




 - trzy pełnowymiarowe produkty dla Ambasadorki
- ,,Przewodnik po świecie Le Petit Marseillais
- próbki dla koleżanek i znajomych




    Rozpoczynamy fascynującą przygodę z Le Petit Marseillais, 
a wrażeniami wkrótce podzielę się z Wami!









6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Proszę się zarejestrować na https://ambasadorkalpm.pl/, hasło do rejestracji #czekamnanowakampanielpm - a wtedy może następnym razem kosmetyki też do Pani trafią :)! ja też tak zaczynałam, teraz udało się kolejny raz, a kosmetyki sa naprawdę super:)!!!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. o tak :), nawet moje marudne córki stwierdziły, że tak ładnie pachnie, że nawet one by chciały mieć przedłużone wakacje w łazience :) (zapach wybitnie kojarzy mi się z wakacjami i odpoczynkiem, taką beztroską :)...

      Usuń
  3. Wszystkie trzy kosmetyki przepięknie pachną, bardzo dobrze się pienią i myją ciało, pozostawiając przy tym piękny zapach,pośród tej trójki mam już swojego faworyta... :-) #ambasadorkaLPM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :). Kosmetyki sprawiają, że nie chce się wychodzić z łazienki, trudno wybrać, który pachnie najpiękniej, ale przyznaję, też mam swojego faworyta :) #ambasadorkaLPM

      Usuń