dla milusińskich

wtorek, 26 czerwca 2012

Ambi Pur

Doczekałam się kuriera i paczuszki z pachnącą zawartością:).
Były w niej odświeżacze powietrza Ambi Pur, które będę testowała dzięki firmie Streetcom.
Dostałam następujące zapachy:
- Kwiaty i wiosna
- Konwalie i przebiśniegi
- Sosna i śnieg
- Ocean i wiatr
Mnie najbardziej przypadł do gustu ten ostatni.
Wg informacji producenta Ambi Pur ,,Nie maskuje, ale usuwa nieprzyjemne zapachy".
Sprawdzę, jak będą działały w praktyce, a potem podzielę się wrażeniami.
A więc...
 Do dzieła:)

5 komentarzy:

  1. jak dużo tego przyszło, super ;) powodzenia w testowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe testowanie będzie:). Jedynym mankamentem jest to, że chętnych znajomych mam zdecydowanie więcej niż produktów :(... Szkoda że nie mają takich mini-Ambi Pur:). A wrażeniami będę się dzielić na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ciekawym rozwiązaniem byłyby małe buteleczki próbek do rozdania.Też mam chętnych bardzo dużo a próbek niewiele.Ale poradzimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomyślałam sobie, że powinny być pachnące ulotki:) - przynajmniej namiastka odświeżacza:)

      Usuń
  4. Witam,
    ja również jestem ambasadorką marki Ambi Pur :)
    zapraszam do siebie http://kuanan-testuje.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń