dla milusińskich

środa, 27 czerwca 2012

ShinyBox

Chcę podzielić się z Wami moimi bardzo pozytywnymi wrażeniami dotyczącymi paczuszki, jaką otrzymałam z ShinyBox.

Po zarejestrowaniu się na ich stronie zbierałam punkty - Shiny Stars - które można było zdobyć zapraszając znajomych. Po uzbieraniu 100 punktów mogłam je wymienić na moje pudełko Shiny Box.

Wymieniłam, czekałam i zobaczcie, co otrzymałam:


Pudełko zawierało:

- BIOGEMA PHARMA - multiwitaminową odżywkę do paznokci (produkt pełnowymiarowy).


Odżywka przeznaczona jest do paznokci osłabionych i zniszczonych. Zawiera witaminy: A, E i F, proteiny pszeniczne i olej słonecznikowy, które intensywnie regenerują, wzmacniają i nawilżają płytkę paznokcia.

Paznokcie wyglądały bardzo ładnie już po pierwszym zastosowaniu, bo nałożona odżywka nadaje płytkom blasku, jak przy użyciu lakieru bezbarwnego. Po pewnym czasie systematycznego używania (już po kilkunastu dniach) widać poprawę - paznokcie nie są już takie kruche, sprawiają wrażenie mocniejszych i zdrowszych.

- RIMMEL - połyskujący błyszczyk do ust VINYL STARS (produkt pełnowymiarowy)


Zawiera drobinki brokatu, nadając ustom długotrwały gwiezdny blask. Zawiera kompleks witamin A, E i D. Chroni usta przed szkodliwymi czynnikami oraz intensywnie je nawilża i pielęgnuje.

Cóż... Błyszczyk do ust to chyba najlepszy przyjaciel kobiety:)... A ten jest wyjątkowy! Kolor utrzymuje się długo, usta są rzeczywiście nawilżone i błyszczące. Na pewno dodatkowym atutem jest piękny, delikatny zapach i smak, które sprawiają, że nawet dzieci chcą ,,podkradać" mamie ,,smaczności" do malowania ust.


- PHARMATHEISS COSMETICS, GRANATAPFEL - ujędrniający krem do twarzy



Zawiera olejek z nasion granatu oraz wyciąg z owoców granatu i naturalną substancję czynną GATULINE IN-TENSE, dzięki którym wygładza skórę, zwiększa jej gęstość oraz intensywnie nawilża.

-BIODERMA - płyn micelarny do czyszczenia i demakijażu skóry wrażliwej


Skutecznie usuwa zanieczyszczenia i zmywa makijaż, nie naruszając warstwy hydrolipidowej skóry. Wyciąg z ogórka działa łagodząco i odświeżająco. Zapobiega odwodnieniu, nawilża i tonizuje skórę.

Rzeczywiście jest bardzo delikatny, prawie bezzapachowy. Nie ma po nim uczucia ,,ściągnięcia" skóry, mogą spokojne stosować nawet osoby, które mają delikatną i wrażliwą skórę.

I na koniec mój hit:
- L'OREAL - szampon przedłużający trwałość koloru (produkt pełnowymiarowy)


Łagodnie usuwa zanieczyszczenia i chroni podwójnie kolor włosów. Zawiera system podwójnej ochrony koloru: Incell Hydro-Resist z filtrem UV, pochodną witaminy E i magnezu.

I przepięknie pachnie! Jest jedwabiście delikatny, włosy są ,,poskromione", zachowują kolor i blask, a przede wszystkim... PACHNĄ!!!!
Mam wprost ,,uczulenie", jeżeli jakiś zapach mi nie odpowiada, a  wszystkie kosmetyki, które otrzymałam w pudełku ShinyBox, pachną delikatnie i ładnie, nie drażnią!
Całość stanowi miły prezent dla każdej kobiety i warto było zbierać Shiny Stars:)!
Wszystko, co otrzymałam w pierwszym pudełku, było elegancko zapakowane:

A gdyby ktoś chciał skompletować swoje pudełko ShinnyBox - nic prostszego!
Wystarczy się zarejestrować i... działać:) -
 http://shinybox.pl/?ref=ed457a8

2 komentarze:

  1. Dziękuję:) - bardzo miło dostać coś ładnego:), a i do testowania się przydaje:). Jestem zadowolona z zawartości:)

    OdpowiedzUsuń