dla milusińskich

wtorek, 21 stycznia 2014

Brzoskwiniowe muśnięcie świeżości

    Dwa miesiące temu chwaliłam się Wam wygraną w konkursie SORAYA - nagroda.
    W zestawie, który otrzymałam znajdował się m.in. 

SORAYA So Pretty ultralekki krem nawilżający do cery suchej i normalnej.




Minęło trochę czasu, miałam okazję sama się przekonać, czy ów produkt jest rzeczywiście ultralekki i aksamitny.


Jak zapewnia nas producent, jest to lekki krem, który błyskawicznie się wchłania, z czym całkowicie się zgadzam.
Bardzo szybko jest wchłaniany przez skórę, która natychmiast robi się nawilżona, delikatna i sprawia wrażenie satynowej. Skóra jest delikatna w dotyku, idealnie gładka 
i naprawdę ma się wrażenie ,,lekkości".
Rzeczywiście nie odczuwamy ,,obciążenia", krem nie jest zbyt tłusty, nie sprawia wrażenia ,,maski".


Niestety, sam krem dla mojej skóry jest aż za bardzo lekki, o ile można użyć takiego sformułowania, gdyż bardzo szybko mam wrażenie, że skóra jest już sucha.
Zazwyczaj wystarcza mi poranne i wieczorne użycie kremu, a w tym przypadku odczuwałam potrzebę ,,dosmarowania" w ciągu dnia, gdyż miałam wrażenie suchości. 
 Sprawdza się natomiast jako podkład pod makijaż - rewelacyjnie komponuje się z innymi kosmetykami, nie powoduje ,,świecenia" twarzy, makijaż jest trwały, nie ,,spływa", a równocześnie nie wysusza skóry i utrzymuje stały poziom nawilżenia.


Krem ma lekką, prawie półpłynną konsystencję i rewelacyjnie pachnie. Delikatny, świeży, brzoskwinkowy zapach jest niewątpliwą zaletą. Nie jest on zbyt intensywny ani za słodki czy mdły - dla mnie to bardzo ważne, gdyż mocno reaguję na zbyt mocne zapachy kosmetyków, przeszkadzają mi.


Co znajdziemy w kremie?
Sprawdźcie sami:
 

Skład chemiczny nie do każdego może przemawia, ale
może bardziej przekonujący będzie bardziej ludzki i prosty opis, czyli przybliżenie tylko wybranych składników:



              Opakowanie kremu wywiera pozytywne wrażenie.
Lekkie, plastikowe pudełeczko w różowym kolorze z czarnymi serduszkami, zamknięte czarną nakrętką:



Stosując ultralekki krem nawilżający nie tylko zadbamy o swoją cerę, ale poznamy również 10 sekretów pięknej cery. 
                            Oto niektóre z nich:
* oczyszczaj cerę przynajmniej dwa razy dziennie, rano
                    i wieczorem;
* przynajmniej raz w tygodniu wykonaj peeling;
* odżywiaj się zdrowo oraz pij odpowiednią ilość wody;
* UŚMIECHAJ SIĘ




SORAYA So Pretty Ultralekki krem nawilżający 

cera sucha i normalna 50 ml

cena: 14-16 zł






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz