dla milusińskich

czwartek, 29 stycznia 2015

Dobra wiadomość z Ambasady Trendów :)

Szykuje się kolejna kampania! Przede wszystkim dla moich znajomych, wielbicieli Gorącego Kubka :)

           
Oto jaką informację otrzymałam z Ambasady Trendów:

Witaj!
Mamy dla Ciebie super wiadomość:
To właśnie TY weźmiesz udział w nowej kampanii Ambasady Trendów dla marki Knorr!
Nowy produkt, Gorący Kubek Rozkosze Podniebienia trafi do Ciebie.
W ciągu najbliższych kilku dni kurier dostarczy Ci paczkę z produktami.
Wtedy rozpocznie się przyjemność związana z testowaniem nowych smaków!
Paczkę wysłaliśmy na adres jaki podałaś w potwierdzeniu adresu.
Pamiętaj, że nie ponosisz z tego tytułu żadnych kosztów.
W tej kampanii mamy 20 produktów dla Ciebie 20 oraz 18 dla Twoich znajomych.
Twoim zadaniem będzie podzielenie się ze znajomymi próbkami i ulotkami oraz porozmawianie o Waszych wrażeniach po spróbowaniu produktu.
To bardzo ważne!
W paczce znajdziesz przewodnik, który powinien odpowiedzieć na Twoje wszystkie pytania. Zaglądaj też na swój profil na www.ambasadatrendow.pl
Gdybyś miała jednak jakieś pytania, pisz do nas śmiało.
Smacznego!

Pozdrawiamy
Zespół Ambasady Trendów

8 komentarzy:

  1. Gratuluje współpracy, miłego testowania :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja otrzymałam w poniedziałek tylko emaila o tym, że zaadresowali już paczkę do mnie tylko zanim ją wyślą to muszę jeszcze wypełnić ankietę. Wypełniłam ankietę i cisza, takiego emaila jak podany tutaj nie otrzymałam a wiem, że dziś dużo osób dostało już paczki dlatego zastanawiam się czy otrzymam paczkę czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dzisiaj dostałam paczkę :) http://testoprobki.blogspot.com/2015/01/zaczynamy-testowanie-zupkowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam tylko takiego maila jak Kami... długo czekałaś na info o wysyłce po wypełnieniu ankiety? A może ciebie nie prosili o jej wypełnienie?

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam maila, ankietę wypełniałam w środę, we czwartek rano dostałam maila, ze zakwalifikowałam się do kampanii, a ok. 15 kurier już przywiózł przesyłkę. Ale tam była też informacja, ze kilka dni będę dostarczane paczki. W kampanii Sznapsa dostałam prawie tydzień później niż inni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za odpowiedź! Martwiłam się, bo właśnie w kampanii Sznapsa paczkę miałam bardzo szybko.

      Usuń
  6. Ja dostalam tylko emaila od GLS ze zostala przetransmitowane dane a paczka nadal w Strykowie i podajrzewam ze juz jej nie wysla to bylo 16.02 ;( no coz trudno

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje i zycze miłego testowania;)
    Zapraszam do siebie;) testowanieprzezagnieszke.blogapot.com
    Pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń