dla milusińskich

wtorek, 27 stycznia 2015

Coś dla oka i coś dla nosa - bezpłatne

          W ubiegłym roku otrzymałam próbkę perfum Yodeyma (15 ml ), o czym Wam już wspominałam (Yodeyma).
          Tym razem firma zaskoczyła noworocznie - dotarła do mnie przesyłka z próbkami, tym razem było ich pięć (trzy damskie i dwie męskie), które są reklamowane jako nowości.






                 Jeżeli chcielibyście zamówić bezpłatne próbki, możecie zrobić to tutaj: bezpłatne próbki Yodeyma.


           Trwa też promocja VICHY, dzięki której możecie otrzymać za darmo katalog produktów zawierający darmowe próbki VICHY, darmowe dermokonsultacje,  a do zakupu  miniprodukty gratis!
   
       
Szczegóły oraz adresy aptek biorących udział w projekcie znajdziecie tutaj: promocja Vichy

I jeszcze coś dla tych, którzy marzą o swoich czterech kątach.

Katalog

Możecie całkowicie bezpłatnie zamówić katalog z projektami domów: Archon
                 

2 komentarze:

  1. Zamówione ,teraz czekac na przesyłkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na próbkę większą z Yodeyma czekałam ok. miesiąca (mój mąż od wakacji czeka...), a te mniejsze docierają dosyć szybko :). Miłych wrażeń zapachowych :) (i nie tylko :)

      Usuń