dla milusińskich

czwartek, 20 grudnia 2012

Colgate Sensitive Pro-Relief

Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka, którą otrzymałam w ramach Testu Konsumenckiego Colgate Sensitive Pro-Relief.
Zawierała ona: szczoteczkę, pastę i płyn do płukania, specjalnie przeznaczone dla wrażliwych zębów.





Wszystkie produkty zdały doskonale egzamin.



Płyn do płukania Colgate Sensitive Pro-Relief:
delikatny, nie jest za mocny ani za ostry, delikatnie pielęgnuje wrażliwe zęby, odświeża oddech.
O tym, że naprawdę jest bardzo delikatny może świadczyć  fakt, że nawet moja sześcioletnia córka go ,,podkrada" do płukania, bo jest ,,taki fajny" :).




Pasta do zębów Colgate Sensitive Pro-Relief:

Pasta doskonale służy nadwrażliwym zębom. W sezonie jesienno-zimowym moje zęby ze zdwojoną siłą  reagują na ciepło, zimno czy nawet zbyt kwaśne potrawy, dlatego z wielką chęcią przystąpiłam do testowania nowej pasty.
Oczywiście po pierwszym wymyciu nie da się od razu stwierdzić, czy coś odpowiada nam w stu procentach,czy też nie.




Po kilkakrotnym użyciu mogę z pełną odpowiedzialnością powtórzyć za producentem, iż można zapomnieć o bólu nadwrażliwych zębów.
Przyznaję, że początkowo wydawało mi się, że jest zbyt delikatna, ze nie czyści dokładnie, ale to złudzenie. Gdy już przyzwyczaiłam się do myśli, że może być czysto, a nie musi wcale piec i szczypać - jeszcze bardziej spodobała mi sie ta pasta.

 Szczoteczka do zębów Colgate Sensitive Pro-Relief:


Dopasowana do kompletu - delikatna, nie rani i nie podrażnia i tak już nadwrażliwych (a czasami tylko podrażnionych zębów). Czyści bardzo dokładnie, po szczotkowaniu ma się takie pełne odczucie świeżości i czystości (niektóre szczoteczki tego nie zapewniają - po umyciu pozostaje wrażenie, jakby coś jeszcze było na zębach).
Bardzo dobrze czyści nie tylko zęby i dziąsła, ale także język.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się czegoś więcej na temat produktów Colgate Sensitive Pro-Relief, zajrzyjcie na stronę producenta:




http://www.colgatesensitiveprorelief.com.pl/home



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz